Ing. Bc. Michael KUPEC

externí doktorand katedry marketingu, obchodu a služeb
 
e-mail mkupec@fek.zcu.cz
telefon  377633325
kancelář  UK 513

Publikace

Příspěvky v odborných časopisech
  • Madleňák, A.; Kupec, V.; Hladíková, V.; Písař, P.; Kupec, M. Digitalisation as a Prerequisite for the Groundswell Concept Encouraging the Optimisation of Investments in Online Advertising Using an Audit Approach. Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 2023, roč.12. č.5, s.23-37, ISSN 2281-3993.
  • Kupec, M.; Jakubíková, D.; Kupec, V. Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications. Media Literacy and Academic Research, 2021, roč.4. č.2, s.100-118, ISSN 2585-8726.
  • Kupec, M. Using the concept of diversity in personalization of the internet on the labour market. Slovak Journal of Public Policy and Public Administration, 2019, roč.6. č.2, s.100-112, ISSN 1339-5637.
Statě ve sborníku
  • Kupec, M.; Personalizace internetu jako marketingový trend. In Sborník příspěvků z konference Trendy v podnikání 2022. Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2022, s.1-10. ISBN 978-80-261-1129-0.
  • Kupec, M.; ; ; Personalizace internetu jako faktor udržitelného rozvoje. In Sociálne médiá a marketingová komunikácia: Eko-evolúcia alebo eko-revolúcia?. Praha : NOL – Nakladatelství odborné literatury, s.r.o., 2022, s.37-45. ISBN 978-80-907764-9-4.
  • Kupec, M. Use of Internet Personalization in Crisis Communication. In Marketing Identity: COVID-2.0. Trnava : University of Ss. Cyril and Methodius In Trnava, 2020, s.331-341. ISBN 1339-5726978-80-572-0107-6.
  • Kupec, M. Web Personalization as a Corporate Digital Agenda Process. In Marketing Identity: Digital Mirrors - part I.. Trnava : University of Ss. Cyril and Methodius In Trnava, 2018, s.103-113. ISBN 1339-5726978-80-8105-985-8.



Update cookies preferences